libmoldeo (Moldeo 1.0 Core)  1.0
libmoldeo es el conjunto de objetos y funciones, que permiten ejecutar las operaciones básicas de la plataforma Moldeo, y que compone su núcleo.
 Todo Clases Namespaces Archivos Funciones Variables 'typedefs' Enumeraciones Valores de enumeraciones Amigas 'defines' Grupos Páginas
moPreEffect.h
Ir a la documentación de este archivo.
1 /*******************************************************************************
2 
3  moPreEffect.h
4 
5  ****************************************************************************
6  * *
7  * This source is free software; you can redistribute it and/or modify *
8  * it under the terms of the GNU General Public License as published by *
9  * the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or *
10  * (at your option) any later version. *
11  * *
12  * This code is distributed in the hope that it will be useful, but *
13  * WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of *
14  * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU *
15  * General Public License for more details. *
16  * *
17  * A copy of the GNU General Public License is available on the World *
18  * Wide Web at <http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html>. You can also *
19  * obtain it by writing to the Free Software Foundation, *
20  * Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA 02111-1307, USA. *
21  * *
22  ****************************************************************************
23 
24  Copyright(C) 2006 Fabricio Costa
25 
26  Authors:
27  Fabricio Costa
28 
29 
30 *******************************************************************************/
31 
32 // Definicion: //
33 // Este filtro se aplica ANTES de dibujada la nueva imagen(al principio de los efectos) //
34 
35 #ifndef __MO_PRE_EFFECT_H__
36 #define __MO_PRE_EFFECT_H__
37 
38 #include "moEffect.h"
39 
41 
60 {
61 public:
62  GLuint ScreenAll;
63  moPreEffect();
64  virtual ~moPreEffect();
65  virtual MOboolean Init() = 0;
66  virtual void Draw(moTempo*, moEffectState* = NULL) = 0;
67  virtual MOboolean Finish() = 0;
68 };
69 
70 moDeclareExportedDynamicArray( moPreEffect*, moPreEffectsArray);
71 
72 #endif
73 
moDeclareExportedDynamicArray(moPreEffect *, moPreEffectsArray)
Tempo, beat, ritmo.
Definition: moTempo.h:44
GLuint ScreenAll
Definition: moPreEffect.h:62
#define MOboolean
Definition: moTypes.h:385
clase base para definir Pre-Efectos.
Definition: moPreEffect.h:59
#define LIBMOLDEO_API
Definition: moTypes.h:180
virtual MOboolean Init()=0
clase base para objetos dibujables
Definition: moEffect.h:82
virtual void Draw(moTempo *, moEffectState *parentstate=NULL)=0
virtual MOboolean Finish()=0