libmoldeo (Moldeo 1.0 Core)  1.0
libmoldeo es el conjunto de objetos y funciones, que permiten ejecutar las operaciones básicas de la plataforma Moldeo, y que compone su núcleo.
 Todo Clases Namespaces Archivos Funciones Variables 'typedefs' Enumeraciones Valores de enumeraciones Amigas 'defines' Grupos Páginas
moScriptManager.h
Ir a la documentación de este archivo.
1 /*******************************************************************************
2 
3  moScriptManager.h
4 
5  ****************************************************************************
6  * *
7  * This source is free software; you can redistribute it and/or modify *
8  * it under the terms of the GNU General Public License as published by *
9  * the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or *
10  * (at your option) any later version. *
11  * *
12  * This code is distributed in the hope that it will be useful, but *
13  * WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of *
14  * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU *
15  * General Public License for more details. *
16  * *
17  * A copy of the GNU General Public License is available on the World *
18  * Wide Web at <http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html>. You can also *
19  * obtain it by writing to the Free Software Foundation, *
20  * Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA 02111-1307, USA. *
21  * *
22  ****************************************************************************
23 
24  Copyright(C) 2006 Fabricio Costa
25 
26  Authors:
27  Fabricio Costa
28 
29 
30 *******************************************************************************/
31 
32 #ifndef __MO_SCRIPT_MANAGER_H__
33 #define __MO_SCRIPT_MANAGER_H__
34 
35 #include "moTypes.h"
36 #include "moAbstract.h"
37 #include "moText.h"
38 #include "moParam.h"
39 #include "moLunaClasses.h"
40 
41 #include "moResourceManager.h"
42 
44 
49 {
50 public:
58  ~moScriptManager();
59 
64  virtual MOboolean Init();
65 
70  virtual MOboolean Finish();
71 
76  static moLuaVirtualMachine& GetVM(void);
77  static void InitVM();
82  static moLuaDebugger& GetDBG(void);
83 
84 
85  moLuaResourceManager* PushLuaResourceManager( moResourceManager* p_pResourceManager = NULL );
86 
87 private:
88 
89  moLuaResourceManager* m_pLuaResourceManager;
90 
91  void RegisterLunaClasses();
92 };
93 
94 #endif
95 
Recurso ( objeto para cargar y manipular objetos físicos de datos de imágenes, audio, video, 3d, 2d, fuentes, shaders y de cualquier otro tipo extendible por un plugin )
#define MOboolean
Definition: moTypes.h:385
Administrador de scripts (LUA)
#define LIBMOLDEO_API
Definition: moTypes.h:180
virtual MOboolean Init()
Administrador de recursos.
virtual MOboolean Finish()